Friday, December 20, 2013

Mari Kurus Dengan Shaklee !

Assalamualaikum,

Sebelum teruskan, mohon klik sini dulu --> Hilang 20 Kg Dalam Masa 8 Bulan !!

Haaa, dah klik barulah tahu hujung pangkal cerita saya ni. Ada yang tanya betul ke saya hilang 20kg dalam masa 8 bulan ? Betullahhhhh, apa tak betulnya. Sungguh boleh tau. Nak seribu daya, taknak beribu ribu alasan boleh bagi kan.

So, kuncinya kat sini. KORANG NAK ! Kalau taknak, tak payah buang masa lah ye.

Saya share produk Shaklee yang khas untuk kuruskan badan. Ada beberapa pilihan bergantung kepada budget korang.


Refer gambar, konsep dia cenggini. 

1. Bakar

Mula mula kita kenalah ambil produk untuk bakar segala lelemak dalam badan ni. Pilihan produk antara Lecithin atau Omega Guard (psstttt, bulan ni promosi Omega Guard ok !!)

2. Buang

Dah lemak dibakar, takkan nak simpan ? Kenalah keluarkan dari badan. Mari kita detox dengan Lecithin ataupun Herblax. Kalau nak lagi POWER, ambil dua dua.. No problem.

3. Bina

Bila berat badan dah kurang, kenalah bina otot untuk elakkan dari kulit kita menggelebeh ye. Kurus tapi kulit terbuai buai, sangat tak cool kan. Atasi masalah ni dengan ESP (mmg hot produk sangat ni !) atau Cinch !

Kalau ada budget lebih, memang disarankan ambil full set untuk kesan yang optimum. Kalau nak cari yang murah, less than RM100 pun ada. Tanyalah poket korang hehe. Tapi diingatkan ye, nak kurus ni kena disiplin tinggi. Tak bolehlah bergantung dekat supplement semata mata lepastu makan macam dinasour, lepas tu dahla ambil pun bukan full set kan.. lepas tu bila tak berjaya kurangkan berat badan, komplen Shaklee tak bagus. Takmau macam tu tauuu ! Yang penting, semangat kena kuat, disiplin kena tinggi.

PM/Whatsapp saya 019.668.3098, saya akan guide korang sampai kurus k. Dengan syarat, disiplin tinggi dan mendengar kata !

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...