Friday, August 22, 2008

untuk sape ni yer?

jeng3..
ade hadiah v7la korang
sape rasa dia punya sile angkat tangan! v7

aku pun ade gak..
hik3 v7

paksa saleh amik gambar aku
hahahaha
aah, saleh yang aku dah termalu2 salah msg dulu tu v7
sape yang dapat nanti,
sile jerit kuat2 kat kotak jerit aku ek v7







9 comments:

lily lotus said...

alaa..nak2!..hikss

MiSZuE said...

hemmp aku punye ke hahaha

Princess Redbloodsnow said...

whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
semestinyerrrrrrrrrrrrr utkkkkkkkkkkkkkk alongggggggggggggggg

along nak aaa acuuuuuuuu
along nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

x bek taw x kasi along
eh za...cube ko snap curi² pic salleh..ingin gak aku nk nengok muke die..hakksss :P

Dakjaat™ said...

hoo.. comelnyerrr..... nak gak boleh? .. ;p

tu pc macam kenal saja .. pc dell ek? .. manyak complicated mao format itu pc ..... huuuuu!

_neo_ said...

weh..kasik kat aku je la..plz la...huhuu post kat alamat ni k? http://neorul87.blogspot.com

Erinsza said...

comeinyer bagi anak akak boleh ;D

tiffany said...

tite nak catu gak ole tak lang????

bagi tat titee ekk...

lo tak tite nak je-et nanis tuat2...

-Misztake- said...

erm~
bli katner tu..?
ada kwn suka kumpul benda tu..

NEW RECIPE FOR ALL said...

ko kasi kat aku leh tak ko tak pnah kasi kat aku kan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...