Friday, August 22, 2008

minyak oh minyak

minggu ni minggu 1st aku berulang kuala-ipoh kan?
so baru minggu ni la aku berasa sangat tension okey sebab minyak niv7
mana taknya..
2 hari lepas aku isi, semalam dah berkelip

aku pun isi la rm50..
naik separuh jer..xpelah
biasalah kot tu kan

biasanya kalau rm50 ataupun separuh ni,
tahan 2 hari jer..
tension plak aku setiap 2 hari kena refill rm50v7
yer..aku baru nak bising2
yerlah, b4 ni rm50 pakai seminggu..
or kalau minggu tu aku baik jer tak g merayap
tahan la dua minggu
tapi takpelah, ai redha jer ;p
ape2 pun, kte kena senyum okeysenyum itu sedekah kan..
so kawan2, senyum..
takmo masam2 muka yer (:







9 comments:

nanonano said...

apekes nk senyum sorg2 kat dpn pc,
xke org ckp gilo namenyeh tu??
ishk..

~dARlee zURiS~ said...

btol2..banyak2 kan lah bersedekah kan =P

pas nie dont worry dah.minyak kan nak turun.hehee...

Aien cute said...

huhuhu~ semenjak minyak naik memang terasa sesangat! sampai nak jalan kat depan tu pun dah jadi macam malas. baik jalan kaki jer! Save minyak. Kalau dulu tak agak2 dekat pun nak driving kan.. hehehe :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mnyk nek,tp org kt mall ttp rmai..rkyt msia kayo2 ag...

ezo said...

tau takpe.
minyak mcm air je beb..
setakat isi 30-40 mcm xde rasa je..
cian ko dengan aku...huhu

MiSZuE said...

huhu baru ko tahu yang..aku dh lame bnkrap nie..

tpi kete ko tank besau harus lah duitnye besau hahaha..

pkai kete tecik cm aku lahh..saving gaks nyah:P

Princess Redbloodsnow said...

aku lak biler lagi ek
nk publishkan post tunjuk meter kete..hahaha
menjeles aku nengok uols wat g2..wakakaka

pinjam kete ko jek ah cu

:P

a'ah senyum tuh satu sederkah...kehkehkeh

Shooke said...

dashboard tu cam tak lap je..

sweethOneY said...

agagagaa
kantoi sude lama x cuci keta :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...