Wednesday, February 19, 2014

It's a Pinky Day !

Assalamualaikum,


Dah siap packed makanan Kasih, barulah aku perasan yang semuanya pink hoi. Tahulah Wednesday is a pinky day kan, awat lah bento hang pun kena jadi pink semua ni kan. Tapi nasibla, aku dah lambat pagi tadi. Takdan nak repack lain. Walaupun bangun pukul 6 pagi, tetaplah kelam kabot pasal aku bangun, Kasih pun bangun. Buah pun takdan nak potong, biskut pun tak sempat nak bubuh. Makanla prune je ye sayang hari ni.

Tu nasi goreng pink pasal aku guna bayam merah. Kasih ni kena makan bayam hari hari buat pelawas dia. Tak kiralah menu apa pun, saya tetap akan selitkan bayam. So pagi tadi, blend bayam merah, bawang holland, bawang putih, ayam dengan kacang buncis. Tumis dengan olive oil, masukkan kuning telur, kacau kacau masukkan nasi lembik. Maka, jadilah nasi goreng pink. Harap harap makanlah ye sayang :D

Membesar dengan sihat, jadi anak yang solehah dan menyenangkan hati semua orang ye sayang ! Mmmuah, love you !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...