Wednesday, January 15, 2014

Kacip Fatimah Shaklee

Assalamualaikum,

Jeng jengggg, sesuatu je tajuk kali ni. Hehe. Takdelah, kali ni saya nak kongsi kelebihan Alfalfa ni.


Alfalfa ni sinonim sangat dengan perempuan kan. Dari nak stabilkan hormon kepada nak kuruskan badan kepada nak banyakkan susu, nak bagi rapat ketat selepas bersalin lah. Macam macam lagi dan memang kebanyakkan berkait dengan perempuan. Sebab tu perempuan kena wajib ada sebotol Alfalfa ni kat rumah tau :D

Banyak produk Shaklee yang boleh digandingkan dengan Alfalfa ni.

Uols nak kurus ? Nah ambil ALFALFA + LECITHIN. Nak susu banyak, haa Shaklee ada ESP + ALFALFA. Ada masalah resdung ? ALFALFA + VIT C PLUS mesti boleh membantu. Dah lama berkahwin tapi masih belum punya zuriat ? Meh ambil ALFALFA + GLA untuk seimbangkan kembali hormon kewanitaan korang. Ni paling orang suka ni, pengantin baru punya set hehee ALFALFA + VIT E lah jawapan dia.

Nampak tak kat situ.. Banyak yang Shaklee boleh offer kan :D Bukan nak kurus, nak cantik aje kan. Yang penting kita nak sihat.

Bulan ni promosi Alfalfa, harga memang lagi murah dari biasa. Siapa nak, macam biasa helo helo saya ye.

Izza,
ID 918626
019.668.3098


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...