Tuesday, March 26, 2013

Kasih Safiyya & Kek Karamel


Senang hati pandang muka anak.

Balik kerja penat, pandang muka anak.. Main main dengan anak, rasa bersyukur sangat Allah beri saya peluang untuk rasa perasaan menjadi seorang emak. Thank you Allah untuk nikmat ini. Tapi kan saya risau juga dalam sibuk bagi perhatian kat anak, takut suami terabai. Hehe sayang, I love you too. (kena selalu cakap supaya dia tak lupa yang saya ni sayang kat dia :p OK PDA terlebih hahah)

Walaupun setiap malam kena berjaga pukul 4 pagi, tapi tak kisah. Berjaga dengan penuh kasih sayang, layan Kasih dengan hati yang sangat gembira. Tapi kalau dah galak sangat nak main sampai pukul 5 tak tidur tidur juga, memang saya pok pok dia suruh tidur heheh. 

Alahai Kasih.. Berat hati mama nak pergi kerja setiap hari tau. Berat hati nak tinggalkan Kasih. Rindu Kasih. Kan best kalau Mama ni housewife, heheh. Bolehlah Mama layan karenah Kasih setiap masa. Sorry sayang, sekarang Mama cuma ada masa untuk Kasih waktu malam je. Takpe, Mama tengah berusaha la ni untuk working from home. Harap harap Allah permudahkan niat dan usaha saya ni.

Ahem, bismillahirrahmanirrahim..

Saya sekarang dah bukak semula order untuk kek karamel ye. RM35/piece. Self pickup at Metro Prima area during weekdays 9 am - 6 pm. Weekends boleh self pickup dekat area Subang Bestari U5 ataupun kalau saya balik rumah MIL, boleh self pickup di Seri Kembangan sana. Hihi.

Limit one order per day. Itu je yang saya mampu ambil sekarang. Setakat ni, saya dah ada 3-4 orang repeat customers yang tertanya tanya sejak dalam pantang lagi bilakah boleh start amik order hehe so sekarang saya dah bukak, jemputlah order lagi ye :p


Saya budak baru belajar :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...