Thursday, March 21, 2013

Kasih Merajuk




Gambar yang membuatkan ramai tertipu kihkih. Iolss tak kurus pun, dalam gambar ni je ha tah cemane boleh nampak kurus. Beza benar warna kulit Kasih dengan mama ye T__________________________T 

Kasih muka malas nak layan, semalam saya balik memang terkam dia dululah kan apa apa pun. Muka taknak layan je. Orang panggil pun buat keras dia je grrr. Saya syak dia merajuk kot sebab pagi tu saya terlambat tak sempat nak ngempengkan dia. Kih kih, dah pandai merajuk ye sekarang anak mama ni. Olololooooooo comel sangat dia ni tauuuu geram geram geram nak gigigigigigit pipi dia tu !



5 comments:

antalya said...

kecik2 dh pandai majok yer.

aNNe bOo said...

Comelnya kasih....

Hana Soffelia said...

Kasih merajuklah tu mama tinggalkan lama2.. naurah pun pernah boo layan hana.

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

nanonano said...

ha ahh la weh, ko nmpak mcm susut, maybe effect kt lengan tu kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...