Monday, December 17, 2012

Khalish Afiq

Geramnya dengan budak kecik sekarang ni. Geram rasa nak gomol gomol, nak picit picit je hihi. Anak buah saya dah 4 bulan, sekejap je tau rasanya. Last jumpa masa dia 3 bulan, baru nak belajar meniarap. Sekarang zass laju je dah boleh meniarap pastu tengah struggle nak ke depan hehe. Bontot tu asyik terangkat angkat je. Dah taknak baring lama lama atas tilam, boring la kot. Kalau kita dah riba dia lama pun, nanti mesti taknak duduk bawah. Kalau letakkan jugak, sedaya upaya tahan kepala tu taknak baring hihi comelnya awak ni, geram tau !


Dah pandai senyum. Rambut cacak cacak ada styleeeee lah ! 


Dua orang kesayangan ni. Syiok je dia duduk dengan Paklang, empuk kot sandar kat perut Paklang tu :p semua orang cakap muka diorang ni sama. Memang iras, kan ? :)


Hobinya sekarang masukkan jari dalam mulut. Agaknya gatal gusi kot. 





Nyum nyum sedapnya jari ni kan, kalau boleh satu penumbuk nak masukkan terus dalam mulut. Heheeee eee geram !


6 comments:

nanonano said...

so nanti dh blh bayang muke ank laki mu cmne? hehe best woo tgk rmbut dia

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam kenal.Ttg harga PEMANGGANG AJAIB yg akak jual,blh email akak tak?

azatie_sayang7071@yahoo.com.my

Terima kasih

antalya said...

sure excited giler nk tunggu yg dlm perut tu kuar kan

dhiera said...

comel ye si kecik ni.. mesti izza xsabar nak dpt baby sendiri kan~

Zumie said...

muka cam iim je la..hehe

Erina Asmawani said...

comeyyy! Haah, memang sebijik muka paklang dia.4 bulan tapi cepat,dah nak merangkak dah.. tengok lagak tu macam dah besar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...