Saturday, June 9, 2012

Tarikh Hari Bapa 2012

Orang selalu galak nak sambut Hari Ibu je eh ? Bila tang Hari Bapa, ramai yang terlupa. Betul tak ?

Macam Hari Ibu jugak, tarikh sambutan Hari Bapa ni berbeza mengikut tahun dan negara. Bagi negara kita, Hari Bapa akan disambut pada setiap Ahad minggu ketiga bulan Jun. Jadi, pada tarikh hari bapa pada tahun 2012 ni jatuh pada 17hb Jun, Ahad depan !




Ini ayah saya. Yang riak mukanya nampak sungguh garang sampai suami saya dulu masa datang rumah pun takut. Keke, itu sebelum kahwin lah. Yelah, belum kahwin kan haruslah ayah tunjuk garang. Dah kahwin ni ok je. Ayah saya ni kelakar dan kuat mengusik orangnya. Tapi kan kan, ada satu yang kelakar.. Ayah saya masih tak biasa bahasakan diri "ayah" pada suami. Hahahahaa selalu nak tergelak bila ayah mengelak nak guna perkataan ayah tu bila cakap dengan suami :P ayah... ayah.. Pemalu ye? Hehe.

Apapun, saya sayang ayah sangat sangat !!


6 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

selamat hari papa yee..

Ud33n said...

Salam izza!!huuu..gile ah.scara xsngaje i jumpe u pny page dik! If u still remember me i dunno, uden.Penah dlu kjap jd abg angkt u.hahah..gile ah ko da kawen dik.jln dlu dr haku.cet.usha tarikh hr bapa membawa ke page ko dik izza oi..neway, tahniah da bergelar isteri.mudah2 han insyaAllah bergelar la ibu pule ye.hehehe..have a nice day.tatau la if u still can remember me but im the one dulu pernah bt gmbr vector grafik utk i dlu n friend of amir.haha..daaa~~

~daRLee ZuRiS~ said...

Sama le pulak ngan besday sharil.jimat.bagi 1 hadiah udah ;p

Stilla Royazrie said...

mesti izza ni jenis manja ngan ayah kan...heheheheh

Zie Madini said...

jelesnya aku tgk ko peluk bapak ko yunk. aku lak peluk bapak aku dlm bayangan jer :(

Unknown said...

Selamat hari bapa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...