Monday, May 7, 2012

Tarikh Hari Ibu 2012

Saya ni setiap tahun mestilah lupa bila Hari Ibu. Asyiklah lupa, lupa, lupa. Setiap tahun pun kena google tarikh hari ibu ________ (isikan mengikut tahun)

Jadi, tahun ni saya taknak lupa lagi. Dan berharap supaya tidak akan lupa lagi pada tahun-tahun yang akan datang, insya Allah.

Untuk pengetahuan semua, tarikh Hari Ibu adalah berbeza mengikut negara dan tahun.

Bagi negara Malaysia, kita akan menyambut Hari Ibu pada Ahad kedua setiap bulan Mei. So pastilah tarikh tu akan berubah-ubah mengikut tahun kan. Dalam kes ni, pada tahun 2012 kita akan menyambut Hari Ibu pada 13 Mei 2012.

Phew~ saya harap saya tak terkeliru lagi tahun depan. Nak belikan hadiah apa ye untuk emak tahun ni ?





Sayang emak saya !!!



5 comments:

iedchan said...

selamat hari ibu jgk :P

sharEna said...

ko x bace psl hari ibu haram disambut sbb memperingati ibu mary ker ape ntah kt church. huhuhu..

aku bace bdk2 nie tweet ust azhar idrus lar =P

asna cute said...

pandai mak ko jaga muke.. nmpk awet muda la... apa tips mak ko? cer kongsi sikit hehe

lala yusof said...

jom beli produk catalyst or kekdg buat dr yg biasa, htr mak buat rwtan gigi....

sharEna said...

ehhh..muka mak ko mcm muka MIL aku lar pulak. ekekeke. tp MIL aku lg tua larr...kedut2 tu da ade =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...