Monday, March 26, 2012

Gadisku

Ehem, ada berita gembira lah Sabtu lalu.

My girl is getting engaged !!!



Kiri kanan adalah bini orang ye. Gg pun baru je seminggu bergelar bini orang, selamat pengantin baru again babe !!! Yang tengah tu bakal menyusul, tak lama lagi. Heheheeeeee.

Sejujurnya waktu dia bagitau saya nak bertunang, I was sooo speechless and excited to the point that my voice didn't come  out. AT ALL. Hahaha. Dan seperti biasa saya sebagai seorang yang suka berdrama, mengalirlah air mata kegembiraan. Hahaha poyonya saya. Kawan yang nak bertunang tak apa-apa, saya pulak yang melebih :p

Hadui.

Taip delete. Taip delete. Entah bila entry ni nak siapnya. Saya ni tak pandai menyusun kata-kata tau tak. 

Anyway, my girl is getting engaged to someone that is not her boyfriend.. Cerita diorang adalah sangat mengujakan. Walaupun awal-awal dulu saya tak berapa yakin dengan lelaki pilihan dia, tapi.. Lelaki tu dah buktikan yang dia tak main-main :)

Yayyy, seriously I am soooo happy for her !!! 

I love both of them sooooooooo much !!

P/s Nantilah bila saya ada masa, saya akan cuba karang sebuah entry yang lebih menarik dari ini. Buat masa ni, ini je yang termampu saya taip. Haha.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...