Monday, December 19, 2011

Bebola Nasi Ayam


Ha, pernah makan tak ? Pernah makan tak ?

Yang bulat comel tu bukan fishball tau. Itu adalah bebola nasi ayam. Kalau tak silap, saya pernah nampak resepi bebola nasi ayam ni dekat website Masterchef sana.

Suami saya pergi Melaka hari ni. Beliau kata tadi beliau makan dekat kedai ni, rasanya sedap lalu belikan untuk bininya rasa jugak.Ololololorrr~ sweetnya suami saya ni walaupun kalau nak tolong basuh baju tu habis campak semua baju tak kiralah renda ke, lace ke bermanik ke apa ke semua dalam mesin basuh ! :P 

Tiba-tiba aje.

By the way, terima kasih sayang belikan ini untuk saya. Tak payah nak masak malam ni. Dapat saya mengemas rumah cepat-cepat dah bolehlah kita tidur awal malam ni :)

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...