Thursday, November 10, 2011

Seorang Penggagal

Hahaha, cikgu BM mana entah ajar word penggagal tu. Wuwuwuwuw :p

Malam ni saya masak dinner sedaplah korang.


Ayam masak lemak cili padi. Terbaiklahhh. Saya kan beriyer-iyerlah update status Facebook nak start Atkins semula konon bermula hari ni.

Pagi hari lagi dah gagal. Saya TERminum secawan nescafe. Lama saya menung pandang je sachet Nescafe tu. Pegang, letak balik. Pegang semula, fikir panjang. Letak balik. Tapi akhirnya saya pegang dan bancuh Cik Nescafe yang sangat menggoda itu T_T Eh, sebelum minum Nescafe rasa gloomy sangat. Lepas dah minum terus rasa bersemangat. Dasar caffein-addict betul.

Tsk.

Lunch pun gagal juga. Hentam fast food pulak dia. Biasa ni, nak kena ni.

Dinner ? Huh, tengok lauk pun dah tau pasti akan gagal. Mana mungkin ayam masak lemak cili api nak makan ratah gitu je ? Sesenduk nasi pun jadilah, sikit pun jadilah asal puas sikit tekak ni. Ternyata saya tak setabah kamulah kali ni Farra :D

Takpe, masih ada esok kan. #Wish111111 saya nak jadi lebih kurus !!

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...