Wednesday, November 16, 2011

Hadiah Dari Jauh

Ada satu hadiah kahwin ni, dikirim dari orang jauh nun. Jauhhhhhhhhhhhh kat area pantai timur nun ha. Dah lama tuannya passing pada sorang ni untuk bagi saya, tapi takde kesempatan lagi nak jumpa. Sampaikan saya sendiri dah sampai kat rumah orang Pahang tu lepas kahwin pun, hadiahnya masih belum ambik. Hehe.

Hari tu, saya sempat pergi jumpa kawan tu untuk tuntut hadiah yang dikirim ^_^


Laju-laju saya bukak tau. 


Eeee tima kaseh lah awok. Tenxs ailebiu 


Heheee, apa pun Na terima kasih banyak-banyak ye. Susah-susah je kirim hadiah. Sampai aku dah pergi rumah mu kat Kuantan nun, hadiah pun tak berambik-ambik lagi kan. Tak nyempat :D

<--- Nang if you LIKE

7 comments:

nanonano said...

wahhhh power ah dpt mixer,
:)

Erina Asmawani said...

yeayy! pasni ley baking dgn gembira ;)

sharEna said...

aku kawen xde pon orang tu bg mixer? T_T

Zumie said...

boleh buat kek dengan gigih lg

Ietams said...

boleh la lepas ni lagi gigih membaking. hihihihi

Hana Soffelia said...

Yunk, sama hadiah kita dpt. I dpt last month, kakak opis bagi.

pRincESs_N said...

pavlovaa satuu!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...