Saturday, October 1, 2011

Bayar Bil Starbucks Dengan TnG

Ha, korang tahu tak macam-macam boleh buat dengan kad Touch n Go ni. Bukan sekadar nak bayar toll je. Banyak lagi kegunaan lain seperti guna naik pengangkutan awam, bayar tiket wayang, bayar parking..

Dan..

Boleh juga guna untuk bayar minum kopi yaww ! 



Tukang belanja :p


Tukang poww, hehe !


Senang jugak guna kad ni. Nak-nak pulak En Suami memang pengguna Touch n Go yang setia.. Rebate dapat memang banyak.. Kalau nak beli tiket wayang guna kad TnG pulak, boleh beli dekat e@Curve. Tempat lain saya tak pasti :D

<--- Nang if you LIKE

5 comments:

nyna said...

aku masih tak percaya awak dah kawin haha

pRincESs_N said...

Salah satu cara yg x perlu cash yg byk di tgn..tp nti sedar2 nk byr tol..aik..asal balance tggl sikit..hoho..t&g aku sll tggl dlm kete...so mmg utk tol jek gn parkg..

Hana Soffelia said...

Hahaha segalanya di hujung jari. ^_^

♥z@z@♥ said...

senangkan...x pernah tau pun..tp tue la..kad t&g mmg tggal dlm kete je..

Redbloodsnow said...

jujur aku katakan yang. aku tak pernah minum/mkn kat starbucks okeh. HOHOHO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...