Sunday, September 11, 2011

Lagi Gambar Sekitar Majlis Nikah

OK mari update secara ekspress. Kesian suami ditinggalkan sorang-sorang sebab isteri curi masa nak update blog kejap.

Saya nak share gambar sekitar majlis nikah ni.

Lelaki kesayangan. Sangat kacak pada malam tersebut *jantunglaju

Ayah sendiri yang mengakadkan :)

Wajah emak dan ayah selepas menerima menantu sulung. Hehe.

Perempuan nervous. Waktu ni dah selesai semua urusan tau, tinggal nak batalkan air sembahyang dengan serahkan mas kawen.

Terima kasih sayang.

Upacara pembatalan air sembahyang. Hati sangat gembira dan automatik tersenyum bila terpandangkan cincin ni :)

Mmuah, sayang bini abang *kata beliau di dalam hati

Husband and wife.

Emak dan ayah tercinta.

Adik beradik tersayang, adik lelaki je tak join sebab sibuk di luar. Sangat reliable adik lelaki saya ni, tsk terharu. Lapanploh kali dah puji dia neh, mesti kembang dah tu. Haha

Mama dan baba.

Girlfriends !

Oh btw, saya rasa beruntunglah. Ex gf En Suami siap bagi tips pemakanan En Suami kat saya. Korang ada ex gf suami yang concern pasal life korang ? Takde kan, takde kan ??? Haaa, saya ada.. Jangan jealous ;) Thanks ye, buat susah-susah je share tips yedak ?

Kbai.


<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...