Tuesday, August 9, 2011

Siapa Yang Tak Hormat Siapa ??

Tengah hari tadi saya pergi pejabat pos. Saya nak beli setem. Untuk beli setem pulak, tak payah nak ambil nombor giliran kan.. So agak ramailah jugak tadi yang beratur untuk beli setem kat kaunter tu.

Dalam orang ramai-ramai beratur ni, tiba-tiba ada pakcik ni menyelit belakang saya. Sebenarnya dia nak menyelit depan kot, tapi saya tak kasi :p

Persoalan saya, pakcik ni tak hormat orang yang beratur panjangkah ?

Ataupun kita budak muda yang tak hormat taknak beralah dengan pakcik yang lebih tua ?? Hmmm ??


<--- Nang if you LIKE

3 comments:

nanonano said...

disebabkan aku xjoin same beratur sane
so aku bajet aku hormat semau org,
boley gtu? :p

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkk...kalau ikutkan..dia xhormat kita..tapi..disebabkan dia org tua kan... spatutnyer kita hormat dia..kasi je laa mencelah..tapi..pakcik tu pown satu..kalo dia dah tau tua tu..try laa minta mencelah..konpem org lain akan bertimbang rasa pada dia..

PutRee SeJiNjaNg said...

ermmm...kalau dah kena beratur sama2 lah kena baratur...if org tua tu rasa tak larat nak tggu mintaklah izin nak ke depan..hmmmm ape punya org lah tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...