Monday, August 8, 2011

Ramadhan 2011 - Day 8

Hari ni berbuka simple aje.

Bihun (bihunnn lagi ??) sup daging. Tak stone sangat tapi syukur, ada jugak rezeki kan.

Dan juga popia goreng ini. Setapppppp sangat okeh. Seriously setap gila. Dah beberapa hari berturut-turut mengadap popia ni aje. Kakngah beli kat param Seksyen 7, Lan Popia tak silap nama dia. Kalau silap, mintak mahap :p

Bulan puasa ni kan, saya cepat sangat mengantuk lah. Pukul 10 macam tu mata dah terkebil-kebil. Kalau cakap phone dengan En Tunang pun lalok je, entah berapa kali terlelap.

Oklah korang, saya nak tidur dulu. Tata.

<--- Nang if you LIKE

3 comments:

pRincESs_N said...

popia tu nmpk besh ok!

nanonano said...

popia grg tu dia taruk ape ats tu?
cm kacang tumbuk je???

PutRee SeJiNjaNg said...

bihun sup...uuuwwwaaa teringin arrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...