Monday, August 8, 2011

Ramadhan 2011 - Day 7

First time masuk dapur semenjak bulan Ramadhan ni. Oh, fakta yang sebenarnya saya memang dah berbulan-bulan tak masuk dapur :D Tapi semalam memandangkan adik-adik saya ada di rumah, dan saya pun dari hari tu teringin sangat nak makan bihun goreng sendiri :p makanyaaa jomlah kita :D

Bihun goreng putih yang surprisingly sedap. Kah kahh saya tak confident pun, hentam je. First time goreng bihun ni.

Sup bebola. Pun sedap. Eh, ada bakat terendamlah saya ni (puji diri sendiri)

Sambal kicap stone. Eh sedap jugak. Air tangan Mirah ni, best best !

Air Kakngah buat. Makannya bertiga je, tapi air sampai dua jug. Hehe.

Kuih muih beli kat param Subang Bestari. Tak habis pun sebab tak sedap :(

Hmmmmmm, hari ni nak berbuka makan apa ye Ngah ?

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

nanonano said...

berbuke mkn behun je ke beb?
menu diet lg nmpaknyehhh. hehe

Farrah Arris said...

sedapnya nampak sup bebola tu!!!!

kita sakit perut memulas-mulas hari ni. so duduk rumah je la kot, tak larat nak keluar aaaaa...

sweethOneY said...

Nano - heheee diet kebendanya banyak kot aku makan. terus rasa bersalah pastu. Hahaha

Farah - hihihi, sedap dan senang je :P Kata nak masak bulan pose nii, cepatla nk tgk menu fara masak plak. hehe..

Eh, kite pun sakit perutlah ! Dari Sabtu ritu rasa tak sedap je :(

Zumie said...

cedapnye bihun singpore..cam nak buat lah hehe

sweethOneY said...

Zue - dah buat hantar sikit ke Shah Alam ye :D wey yang bila nak datang rumah aku ni, mai amik kad. Ko punya aku nanak pos, nak jumpa :D

pRincESs_N said...

sup bebola tu nmpk best...sbb ade mcm2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...