Thursday, August 18, 2011

Ramadhan 2011 - Day 17

Semalam cuti kan. Jadinya saya ada mood lah sikit nak masuk dapur. Eh, tapi sejak akhir-akhir ni memang selalu masak pun. Jarang sangat dah beli, masak sendiri puas hati :p

Tapi ada satu masalahnya bila masak sendiri ni. Makan banyak !!! Dah berapa hari straight aje mengadap nasi. Saya adalah risauuuuu T___T

OK lupakan kisah bakal pengantin yang paranoid tu. Hehe.

Saya nak cerita menu berbuka semalam sebenarnya. Seawal pukul 11 pagi lagi duk tweet nak masak apa berbuka. Tehehe. Buruk perangai I know. Akhirnya, menu yang menjadi pilihan kalbu..

Suun masak lemak putih

Sambal telur pecah

Simple aje masakannya. Makan pun berdua dengan Kakngah aje, jadilah ye. Menu orang bujang :p Hehe kite bujang lagi 2 minggu je..

P/s Kak Mass kalau terliur, kena cari stok suun lah ye ! :p

<--- Nang if you LIKE

2 comments:

nanonano said...

smbal telur pecah tu terpecah ke mmg sengaja pecah? hehehe

pRincESs_N said...

masak lemak mmg ngam mkn gn smbal telur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...