Wednesday, August 17, 2011

Ramadhan 2011 - Day 16

Hari ni ramai yang cuti ye ? Saya yang kerja KL ni pun tak pasal-pasal kena force leave sekali. Bos, cuti saya dahla balance tinggal 1.5 hari. Bos paksa saya cuti pulak hari ni. Tak memasal tinggal lagi 0.5 hari je T____________T

Oh, cuti tahunan saya memang tak banyak ye, bukan saya ni kaki amik cuti :P (siap explain)

Drummet Ayamas + telur dadar + sup sawi

Ini menu berbuka puasa semalam. Simple tapi berselera makan. Saya jarang makan bertambah tapi semalam tambah nasi dua kali, teheheheee :D

Pagi tadi saya tak tersedar sahur lah. Sedar-sedar aje dah 6.30, ate sahur apa waktu macam tu kan. Jadinya adalah sedikit lembik sekarang ni :(

Dah alang-alang hari ni cuti, saya ingat nak mengemas rumah lah. Entah bila nak habis kemasnya entah. Barang banyak sangat, tak tahu dah nak campak ke mana.

OK korang, selamat menyambut Nuzul Quran hari ni.

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...