Monday, August 15, 2011

Ramadhan 2011 - Day 15

Nyums, berbuka puasa makan nasi dengan rendang emak yang super lazat. Ni kalau dapat cicah lemang ni, mak mertua lalu belakang pun tak perasan ni. Eh.


<--- Nang if you LIKE

6 comments:

farrah arris said...

mood raya dah ye?

ke mood lain ni hehe... mak mertua lalu tu yang tak tahan tu.

2 minggu lagi babe! :) i know the feeling :) enjoy it! hehe!

atty's said...

aritu ada g param..cam sedap je nampak kalau cicah rendang..tp kalau beli lemang kat param..rendangnya mesti tak sedap

nanonano said...

wahhh mcm rendang cili api jek,
trliur..
tp klu buat skrg
kan xfeel dah raye ni mkn rendang, ekekek sabor2 xlame doh :p

Zumie said...

terliurr..rasa perut bergetar je ni hahaha

Stilla Royazrie said...

sedap nye...:)

Redbloodsnow said...

ek'ehhh...nangis nah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...