Monday, August 15, 2011

Ramadhan 2011 - Day 13

Hari ke 15 dah kan hari ni, lebih kurang lagi 2 minggu untuk kita berpuasa :)

Minggu lepas kan kite kan balik kampung kan. Menu iftar mestilah sedap dan best belaka !!

Penuh meja makan weeeeeeeeee ~

Sotong masak lemak. Err tengok ni lapar pulak rasanya T_T

Ikan masak asam.

Ayam percik. Adalah beli.

Yong tau fu. Juga adalah beli.

Juga beli :D

Yang bestnya kan, semalam kan emak saya buat karipap frozen buat bekalan anak di perantauan. Untuk dua tiga hari ni tak payahlah nak pergi beli kuih kat bazar dah. Emak buat popia jugak tapi tak sempat siap. Itulah emak, kalau anak balik kan.. Semua benda kalau boleh nak buat. Thanks emak

<--- Nang if you LIKE

7 comments:

atty's said...

sotong masak lemak tu cam menarik..
itulah kan seorg mak ni ..sanggup buat mcm2 utk anak2 kan

pRincESs_N said...

nk jgk balik kg cani...hihihi

nanonano said...

lapor jugokkkk nengoknye, hehee

farrah arris said...

kita tak pernah makan sotong masak lemak!!!

hmmmm pelik pulak rasa sebab tak pernah terfikir nak makan. mak kita pun tak pernah masak... selalu sotong masak sambal je hehe...

Zumie said...

nyumm sotong,.

xpenah masak dan xpenah makan haha

Stilla Royazrie said...

wah meriah nya lauk...semuanya sedap2...:)

psstt yunk teringin nak makan sotong masak lemak..tak pernah rasa sebelom ni..hehehhe

Redbloodsnow said...

meriah menu ko yunk. super byk! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...