Saturday, July 2, 2011

Kek Untuk Emak

Hi, saya di Kuala Kangsar ni.. Home sweet home ;)

Semalam kan, harijadi Emak. Saya buat kek karamel untuk beliau. Nyums.

Jom tengok asal-usul kejadian kek ni.

Sebelum dibakar.


Selepas. Bukan main cantik tengah tu berlubang kena cucuk dek garfu. Haha, saya cari lidi tak jumpa. Lantak ko, guna garfu pun boleh :p


Dan hasilnya, ish... Nervous nak tunjuk ni. Hehehe.


Cantik takkkkkkkk ?? Penat lelah tau membuatnya ni, hahaha.


Garang kan warna dia, macam tukang buat dia jugak :p

Dan emak suka kek ni, saya pun suka. Hati gembira, hihihi.

Selamat Harijadi Emak, kak sayang Emak !!

P.s Thanx to Pn Nano untuk resepi ni. Nanti saya share resepi tu kat sini pulak ye.

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Bapak said...

happy birthday tuk mak izza

Anonymous. said...

aaaaaaaaaaa pandainyaaaaaaa buat kek! aaaaa terliur tengokkkkk!!!

pRincESs_N said...

cantek!!! nak sikitt...

Erina Asmawani said...

wahh..cantiknya..cane izza buat corak bulat tu yunk? sekata sama je bulatnya..share resepi nanti k ;)

nanonano said...

rajen mu buat byk2 lapis,
aku buat skali harung je 3 warne 3 lapis, huhu

Nava.K said...

What a combo of lovely colors.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...