Wednesday, June 29, 2011

Emak

Esok kan, saya nak balik kampung. 1st July harijadi emak saya. Jarang-jarang dapat celebrate birthday on the spot. Yelah, katanya duduk berjauhan kan. Saya ni dari Form 1 lagi dah duduk luar. Form 5 je duduk rumah balik, lepas tu duduk luar semula sampai lah sekarang ni. So, masa kat rumah adalah sangat terhad. Jadi kali ni ada peluang nak celebrate birthday emak, mestilah saya suka sangat :D

Tadi sembang dengan adik saya,

Adik : Yong, awak tau tak.. Korang nak balik ni mak semangat suruh aku kemas rumah beriyer-iyer.

Saya : Oh, yeke ? Baguslah, kemas je lah.

Adik : Nak tau tak motif dia apa ?

Saya : Ha, nape ?

Adik : Supaya nanti korang balik, korang puji rumah bersih. Mak nak korang fikir, walaupun mak kerja, tapi masih ada masa nak kemas rumah.

Saya : Hahaha, emak lawak okay.

Comel kan ? Haha, emak.. Emak. Sayang sangat lah kat mak walaupun kita suka gaduh. Tehehehe, kita memang suka gaduh kan :p Teringat semalam, kan saya stress gila. Telefon emak, nak dengar suara emak nak menenangkan hati je. Mana tau by the time dengar suara emak je, terus saya teresak-esak nangis. Hahaha. Buat emak risau je. Ish.


<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...