Thursday, June 9, 2011

Watsons Revitalizing Facial Mask

Saya memang pengguna setia facial mask brand Watsons. Girlfriend yang mencadangkan supaya saya cuba produk ni. Best hokeh. Sebab tu lah dah berbulan-bulan saya pakai facial mask dari Watsons ni.

Facial mask ni ada macam-macam jenis. Ada untuk anti-aging, untuk moisturising, untuk rehydrate kulit kita. Saya dah cuba hampir kesemua jenis facial mask ni.

Baru-baru ni, Watsons ada promotion. Beli satu, dapat beli yang kedua dengan harga RM 1 je. Eh, of course lah beli. Kebetulan pulak, memang facial mask saya dah habis time tu. Saya biasa pakai facial mask dua kali seminggu :D

So, kali ni saya cuba beli yang ini,

Picture credited to Sugar Coated Muffin

Dan antara semua jenis yang saya pakai, this one is the best! Best gila sampai duk tweet, duk kecoh dekat FB segala. Hehehe. Srious best lah. Rasa macam calming je. Tenang je muka bila pakai. Bau dia sedap. Muka berbau ros, sedap gila nyum nyum. Best tidur semalam muka berbau ros, badan berbau mango :p Haha, okay perempuan ni dah tak dapat mengawal diri :p

Siapa yang suka duk pakai facial mask ni, boleh lah cuba beli. Kalau taknak beli sekotak, boleh beli sekeping, baru RM 5.90 :)

Definitely will repurchase this ;)

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...