Tuesday, June 21, 2011

Moody

Oh hai, hari ni adalah mood sangat ke laut. Semalam pun ye, I was crying over a little thing. Become a bit more sensitive and emotional than usual. Today, crying over a stupid little tiny thing. No, I am not crying because of sad. I cried because I am so mad and pissed off and annoyed I feel like wanna punch his face ! Wah, ganas ye. Mementang baru lepas tengok KL Gangster :p Yeah, again a bit more sensitive than usual.

Kemudian, makan pun rasa tak kenyang. Sebab stress kot ? Kah kah kau buat lawak, nak stress kejadah apanya lah aku ni. Bukan stress lah, geram dan banyak fikir sangat kot. Jadinya lepas makan nasi campur makan sikit je tak habis, rasa nak makan benda lain. Lalu beli Mammaroti (ye, memang Mammaroti nama dia, bukan Papparoti ok), dan beli aiskrim lalu dimakan bersama, nikmat.. Eh yes, I feel better after that. Haha, ke bad mood sebab kau lapar ni ? Cis.

No no tak tipu. Hari ni sangat cepat panas hati. Hari lain pun sama cuma hari ni lebih sikit. Terus lah msg tunang saya,

Sayang, saya bad mood. Boleh bawak saya pergi jalan-jalan lepas balik kerja nanti ?

Ok sayang, boleh :)

Yeay !

Bukan jalan pergi mana pun, tunang ajar jalan macam mana dari sini ke sini. Sinun ke sinun. Hehe, sambil survey kawasan untuk sewa rumah nanti :)

Lepas tu dah alang-alang kat area TTDI, saya ajak tunang makan D*li Kuetiau the famous kuetiau in Taiping, kat TTDI tu franchisenya.

Biasa : RM 5.50
Special : RM 10.90

Banyak beza untuk sedikit tambahan udang. Tak adalah special sangat. Teheheehe.

Hmm, komen saya. Hmmmmmm takdelah sedap sangat :p

Tapi hati adalah sedikit terubat dapat sembang dan mengadu dan bising-bising kat En Tunang. Dengan ini, saya berazam untuk buat tunang saya gembira selalu dengan saya sebab dia selalu buat saya gembira :) Oh, dengan perangai buruk aku ni.. I wonder how long it will take. Please bear with me Sayang

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...