Tuesday, June 28, 2011

Legaaaaa..

Hai, ingat lagi tak kisah saya dan tailor tu ? Hehe, dah boleh tarik nafas lega sekarang ni. Mungkin saya yang paranoid kot.

Tailor saya ni tailor baju nikah Ayein jugak sebenarnya. Saya tengok baju nikah beliau sangat cantik, lalu hantar ke tailor yang sama jugak ;)

Dan bertambah lega bila semalam Kak Sal message,

"Salam, baju siap 9 July ni. Bolehla datang fitting"

Lega teramat saya !!!

<--- Nang if you LIKE

8 comments:

nanonano said...

akhirnye, tarik blk mrh ko hr tu, ekekekke

pRincESs_N said...

weee...lega..lega....msti da x saba kan...debar2 x?? hohoho

Ietams said...

dah buleh kawin dah za!.. hihihi

Zumie said...

huhu..diet2 sblm fitting...haha...:P

sweethOneY said...

Na - tu lah rasa bersalah lak aku. keh34

Ayein - aah debor gakkk apala ghopenyaa.. hahaa

Kak Zue - :D yeayyyyy

Erina Asmawani said...

Alhamdullilah ;) senang hati dah kan yunk..

sweethOneY said...

Erina - Hee tu lah dah lega, alhamdulillah

Zue - Gulp ! jom diet

atty's said...

yeay dah leh senyum2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...