Monday, June 20, 2011

Kad


Hehehehe, comel gila kan ucapan ni. Semangat Adik telefon setiap seorang kakak dia ni bertanyakan message nak letak dalam kad. Saya pesan tulis je apa-apa pun :p Tapi tengok tu pesanan Adlina tu.. Adlina tu Nyna lewwww :p

<--- Nang if you LIKE

5 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe..mcm² karenah korg berdua bradik ni. jeles lak aku tgk...coz aku xde adikkk..sobsobsob

ooo adlina nama nyna rupanya ek. baru taw :D

nyna said...

ade jugak benda yang buat aku gelak lps sedih tweet2 pasal ayah td
adik2 pdehal aku main2 je haha

Botak said...

semoga cepat kaya? hahaha, boleh pulak camtu..

Erina Asmawani said...

hololoh..comelnya adik ;) buat kad wakilkan tuk kakak2 n abg nya . so sweet ;)

nanonano said...

cpt sehat la ayah klu cmni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...