Wednesday, June 1, 2011

Jun - To Do List

Hi.

1hb June sudah hari ni. 3 bulan 2 hari dan tahap stress sudah meningkat. Kalau saya stress, agaknya banker (en tunang) lagi stress kot :p

Okay, mari check May - To Do List

1. Beli cincin kahwin - checked
2. Tempah kad - not yet
3. Beli jam - not yet

Hoi, benda ada 3 jenis pun susah nak setelkan semua. Yelah, benda yang takde dalam list pergi beli dulu kan.. (read : baby V) Tsskkkk.

Ok, tak mau tak mau ada kerut-kerut dahi. Lets move on.

1. Tempah kad

Ni nak taknak nak jugak setelkan minggu ni atau minggu depan selewat-lewatnya. Aku perlukan kad ni bulan 7 nanti. Aku ni lah satu masalah, dok melakar peta tak siap-siap. Orang tak reti baca peta nak melakar peta kan, memang bimbo lah jawabnya.. Takpe, google map kan ada :D

2. Beli bekas bunga telur

Ayein, aku curik gambar ko :D

Aku memang nak cari bekas macam ni sebijik. Aku bawak balik 3-4 jenis bekas contoh tunjuk kat emak, dan emak paling berkenan yang ini. So ayuh ke Nilai 3 nanti nak cari ini. Lagipun nanti nak lekatkan riben segala tu lagi, makan masa jugak tu. Fuhhhhhhhhhhh.

3. Cari baju menjalang

Err, menjalang tu berjalan selepas kahwin ek. Bukan menjalang yang itu ituuu. Karang salah paham pulak :p

Emak dah tanya, yong takde beli baju baru keeee nak buat jalan pegi rumah sedara lepas kawen nanti. Yeay, emak kasi green light suruh shopping :D Sekali harung baju raya la ni. Tsk, baju raya pun tak beli lagi oi.

4. Guest book

Erm, boleh print dah kot bulan ni? Ke bulan depan? Ke bila-bila pun takde hal. Apa-apa pun kita tunggu apa kata designer :)

Aku tak buat yang gantung-gantung kat pokok tu tau. Susah nak sesuaikan dengan keadaan rumah aku. Jadi jangan kecewa ye :P

5. Bunga pahar

Hari tu dah tempah bunga tisu tu. Tapi tu bunga pelamin. So, kena beli lagi lebih kurang 200 cucuk untuk bagi orang marhaban, kompang semua tu. Nak cari kat Nilai 3 jugak ni. Mak ai, kopakk.

Okay, dah la tu. Listkan banyak-banyak pun kena tanya poket dulu, boleh ke tidak. Tehehe.

<--- Nang if you LIKE

1 comment:

nanonano said...

alhmdulillah byk dh settle
smeoga dipermudahkan..


*ecey komen mcm xkenal je. hahahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...