Tuesday, June 28, 2011

Haiyarkkkk, stressnya saya !!

S T R E S S

Awak semua tau apa itu stress ??? Tau kannnnnn. Saya sedang mengalami depresi ok. Tension. I cried over a little thing. Gilo. Tapi saya sangat tak tahan sudah. Tskkkkkkk, what to do.. Tak ada pilihan lain sekarang ni. Tolong maklum, ini bukan stress orang nak kahwin ye. Orang nak kahwin ni adalah excited :p Saya stress dengan keadaan di ofis. Sangat-sangat stress.

Dah beberapa minggu macam ni, tapi kebelakangan ni makin menjadi-jadi lah. Sendiri pun naik risau. Benda kecil pun saya ambil hati :( Sampai emak pun naik risau, emak kata saya tak boleh selalu macam ni, stress nanti. Emak, bukan stress nanti lagi mak. Anak emak ni memang dah stress gila tak tahan sangat tau :( Haaa, cuba kira berapa banyak dah sebut perkataan stress tu kan, menunjukkan betapa tingginya tahap dia.

Saya kan banyak benda nak complaint ni, tapi kena bertapis la pulak. Ada hati yang kena dijaga :)

Hmm, btw semalam saya ke Amarylizz Spa lagi. Get my monthly facial. Ceh, sejak-sejak nak kahwin ni dah 2-3 bulan rajin pulak saya ke spa ye. Mestilah kan, hilangkan stress pun ye. Nak nampak cantik pun ye :p

Ok, bai.

<--- Nang if you LIKE


3 comments:

pRincESs_N said...

cool babe cool...jgn stress sgtt....tu dugaan tuh..

pRincESs_N said...

cool babe cool..jgn stress sgt..tu dugaan nk kawen tuh..

-eLyNhere- said...

stress di tempat keje?? aaaaaaaaa bace statement sendiri pun naik migrain tauk!

i noe how u feel iza!
sabarrrr bebanyak ye :'(
ade rezeki kita dapat la keje lain. KITA ye, US. Amin! huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...