Tuesday, May 10, 2011

Lelaki Sekarang Sudah Pandai Mengkritik

Aku ada tebiat, asal pakai baju lain macam sikit fesyen dia. Suka nak ambil gambar lepas tu MMS pada En Tunang. Jadi, hari tu pakai skirt ni.. Gatal tangan MMS pada dia.

"Sayang, skirt dah comel. Tapi kenapa pakai tudung warna biru jugak. Macam tak kena je. Lain kali pakai hitam lagi cantik tau"

T____T

P.s Apesal pipi aku bulat semacam. Dah nak sama bulat dengan kipas tu haaa. Adakah sejak aku diet yang yong ni badan sudah berisi kembali ????

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

nyna said...

alaaa jeles la maxi dress dia dah banyak :P

pRincESs_N said...

Kritikan iim bole diterima ok! Pkai tudung sarung itam..hehehe

viruspadu said...

ye kritikan tu boleh diterima hehe

Zumie said...

betolla kritikan im tu..lagi ok pakai hitam :P

atty's said...

kty rasa betul lah ..better pakai tudung kaler itam..lagi nampak menawan..

Redbloodsnow said...

haha...eh iim, pakai biru juga tu lak kena wehh. tp itu lah yunk, klo tunang ckp gitu...ikut je la ckp dia

dillah aku pun kekadang 2x5 gak camtu.


eh..rindu plak aku nk berborak dgn ko :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...