Wednesday, April 20, 2011

Asam Pedas Daging

Helo. Selamat hari Rabu ! Weehu, sat je eh dah sampai Rabu.

Dah lunch ? Hari ni pagi-pagi kena keluar pergi bank. Balik ofis je muka rasa berpasir, panas oh kat luar tu T__T

Hari ni saya lunch makan asam pedas daging. Sedap. Sebelum ni pernah makan sekali kat rumah en tunang. Hari ni tiba-tiba teringin.

Ini asam pedas daging ke asam pedas bendi ni ? Kehhh. Hakikatnya banyak daging dalam tu, tenggelam belaka. Pekat gilos kuah dia, tersedak-sedak saya makan tadi.

Yeay, dah tak diet dah. Hahaha. Boleh sebat nasi, dalam seminggu tu kita kasilah dalam 2-3 kali makan nasi :)

Pagi tadi kan, timbang berat. Turun 1kg lah. Hati gumbira sebab kan dah tak diet. Tapi masih jaga makan lah, idaklah pulak mementang tak diet aku pegi sebat semua makanan. Tidak.

Dah lunch ke ? Siapa teringin asam pedas jugak, mintak maaf awal-awal dulu sebab terbangkitkan nafsu kamu yek. Kih kih.

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

Zumie said...

aku ler org yg terliur ni...taknak maapkan haha

chik star said...

gilos.
telan air liuq membacenye
grr !

atty's said...

sedapnya..kty pun diet..dah leh amik nasi sikit2..kira kalori pulak.

shahrul said...

sodap nyo la eh... :p

Nava.K said...

this is new for me, never knew meat can be added inside asam pedas and have not tried before.

Dilakochan said...

terliur la plak tgk asam pedas daging ni.. xpernah try lah!
(telan air liur)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...