Friday, March 18, 2011

Topeng kecantikan

Hari tu try pakai masks brand Watsons atas cadangan si teman wanita kesayangan.

Best gilos masks tu. Lembuttt je rasa muka lepas tu. Lalu bercita-cita nak pakai masks dua kali seminggu. Persiapan diri nak naik pelamin la kononnya ni :p

Satu keping = RM 5.90

Beli satu kotak, ada 5 keping = RM 17.90 sebab Watsons tengah ada diskaun!! Untung weh. Go go go get urself one too. Nanti leh kita sep sep sama-sama pakai masks Watsons ni :D

<--- Nang if you LIKE

6 comments:

atty's said...

okeh nanti ku cari..di watson.

nanonano said...

murah la
nk terai gok ahh
agak2 hero tu ade kacao aku x nanti??
kan xsempat pkai seminit je..huhu

Zumie said...

nanti kite pg carik ek...nak gak cantek cam awak:)

Redbloodsnow said...

ko mmg rajin lah bermasker muka yang. aku ni sgttt lah mls. padahal bakal pengantin aku ni. tp mls jg muka...adehhh....

meh lanting mood rajin jg diri ko tu kat aku yang...hehe.

PinQib said...

efektif ker jenama watson?

sweethOneY said...

kak ty - cari kak, sementara ada promosi. hehe

na - aah, kali ni murah. biasanya rm25 sekotak tu. rasa nak borong bebanyak hari tu buat stok. hehe.

err, mu ada anak kecik.. aku jamin takkan tahan lama topeng tu di muka :P

zue - awak lagi cantekk lahh

zie - hee, aku pun rajin ikut mood. ni tengah mood rajin la ni. esok2 klo mls, cuci muka sebelum tidur pun aku malasss :P

pinqib - hee, takat ni pakai rasa best. muka rasa lembut n lembap je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...