Saturday, March 19, 2011

Kalau dah kereta perempuan tu..

Penuh ngan kasut je !! Setuju tak??

Err, tak? Okayyyyyy, mungkin kereta aku sorang je lah yang gini kann :p

Sebabkan dah biasa naik kereta sorang-sorang pegi kerja semua tu, memang penuhlah dengan kasut. Itu belum campur beberapa pasang di dalam bonet lagi. Bikin kereta berat je kan.

Aku malas nak angkut susun kasut ni kat rak kasut kat rumah bukan apa. Macam susah je aku nak decide pakai yang mana pagi-pagi :p Padahal selalu sarung pumps tu je. Hehe.

Pastu karang bila ada kawan nak tumpang ke, nak bawak adik pegi jenjalan ke. Mula la menggagau mengemas kan, sambil berkata, "maaflah, kereta saya semak sikit :P"

<--- Nang if you LIKE

5 comments:

Redbloodsnow said...

wakakakakaka...nnti after bufday aku yg ke-27 nnti. aku rs berkeadaan gini gak lah keta aku karang...hahaha

saya_arief said...

letak kasut lam kete..??
fuhhh.
;D

monica lok said...

hehehehe..kita 2 samala.. :P

~daRLee ZuRiS~ said...

tu dia haihhhh.nanti cek.kot2 ada lipas tersembunyi lak ;P

Ietams said...

same!
mesti ade spare high heel 1 & slipper 1..
dedulu byk psg kadsut spare dlm kereta..
tp sudah dilarang keras oleh Tuan pengerusi.
tidak mau kereta dipenuhi dgn lebih muatan yang tak dikehendaki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...