Tuesday, March 22, 2011

Dia kata macam ni, korang rasa ?

Salam.

En tunang kata aku dah kurus sikit. Boleh percaya cakap dia tak ek?

Suka amik gambar masa aku tak ready kan.

Lepas tu masa kita dah pose cecantik, dia takmau layan snap pulak!

Sejak kerja Sabtu ni, masa sangat terbatas. Penat. Baru je nak rest, tiba-tiba dah masuk minggu baru T_T

Btw, kitorang pergi tengok Rango hari tu. Pendapat kami, cerita ni sangat bosan dan lembap. Tak seperti digambarkan masa gazette dia :(

<--- Nang if you LIKE

9 comments:

saya_arief said...

xtawu la.
hhaha.
tapi baju tu cantik.
macam librarian.
:D

Ietams said...

bukan memang dah sedia kurus ke dik..
toksah diet sgt la..

Zumie said...

er kurus la sayag oi...xmola kurus sangat...hahaha

pRincESs_N said...

ko tggi r...nmpk slim ok..nk slim jgk...da timbang lom?

Nem0 o0h Nem0 said...

babe,ko dah tak pakai lens dah ye skang?

atty's said...

memang dah selim ar ..dah iza..ni ..
awat nak diet lagi..sama mcm anak kty si akak tu hah .

Erina Asmawani said...

kurussss..pinjam kaki ley? kurus je kaki kamu yunk oi..

sweethOneY said...

arief - hahaha. no komen tu maknanya takut la tu nk ckp sy gemuk!! err, sbb dia kaler biru ke? haha

kak zue - hee, sikit je kakk. sikittt je.

zue - nak kurang 4 kg je yg. sikit jek :P aku pun xmo kurus melidi. hehe

ayein - lum timbang lg. tgu weekend nnt baru timbang. hehe. kena beli scale laa.. ko habs pantang nnt mst dh slimm

nemo - lens aku dh expired. hehe. x beli2 lagi yg baru

kak ty - anak kak ty mmg lg kurus kottt.. sy ni diet sket je, nk kasik ringan sket takut menyeksa laki sbb nk teringin nk pose dukung2 kawen nnt. wakakaka

ena - hehe. kaki je kurus kot, tang bontot, lebau!!

~daRLee ZuRiS~ said...

dah kurus lah tu syg oii
kau tak gems pun
tang tu besar.so itu yg membuatkan awak nampak besar.hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...