Tuesday, March 22, 2011

Diet : Day 5

Salam.

Alhamdulillah hari ni everything back on track walaupun aku ada macam ngelat jugak sikit. Haha. Apa daa. Pendiet tak tegar lah aku ni :p

Breakfast, tak sempat nak buat. Pergi cari benda makan kat 7e, jumpa ini je yang best

Carbs = 2g

Lunch,

Makcik kedai tu dah risau tengok aku tak makan nasik. Padahal I steady je ni makcik. Don't worry, tak makan nasik tak bermakna tak kenyang kan.

Dinner,

Ngelat. Teringin karipap. Beli karipap sardin kat Esso, layan dengan cappucino. Nikmatnya dapat merasa air manis semalam. Ngahahahha. Macam ni punya gaya diet, boleh ke berat aku turun ni. Haih.

<--- Nang if you LIKE

5 comments:

atty's said...

Takpe..kita buat slow2 iza..
kty pun pagi tadi tak smpt..
udahnya layan fir makan mihun..kty pun makan sekali

nanonano said...

nana ske sgt mende alah tu..
aku xreti mkn
mahal pun yer..
hahaha
apekah sbenarnye tu?
rumpai laut kan?

Shop-Pink with Me said...

kagum kagum :)

sweethOneY said...

kak ty - hee. tu la kak. sy paling lemah btol bila kuar dating la.. tergodaaa sesangat bila tgk bf mkn. kalau kita sorang2 tu bleh je control. haha

nano - aah, rumpai laut. aku hentam je. haha. dh tu je yg carbs dia rendah aku jmp kt 7e tu.. satu pack tu rm2.30 tp ciputtt je dlm dia

kak jemah - hehe. I nak slim mcm kak jemah laaa

Redbloodsnow said...

gagah ko berdiet weh yunk..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...