Sunday, February 13, 2011

Makan-makan

Oh. Sebelum tu, hari ni Ahad ye rupanya. Semangat aku shout-shout di twitter cakap "di pagi Sabtu". Kalau Ceera tak tegur, sampai sudah la karang ni aku ingat hari ni Ahad. Kesiannnn orang yang kerja Sabtu ni ye, nak bezakan hari pun ada masalah :p

Btw, semalam lepas kerja.. Kitorang (HQ staff) bergerak ke Setapak. Nak pergi Setapak punya centre. Diorang ada buat makan-makan, nyummmms~ Sebenarnya nak pergi Seremban centre, diorang pun ada buat makan-makan jugak, nyummmmsss jugak~ tapi jauh sangat, malas :p so, pergi yang dekat-dekat sudahlah

Meriah jugak party ni,
Tema merah yawww~

Party ni untuk meraikan Setapak centre sebagai centre kedua terbaik seluruh Malaysia December 2010 hari tu kalau tak silap lah. Yang pertama terbaik Seremban nun. Apakah saje je buat party sama hari ni, kan dah tak boleh nak attend dua-dua :p

Kalau perasan dalam gambar tu, nampak ramai warga emas kan. Eh, bukan warga emas ko taw Zaty oi :p hahahaha. Tapi orang-orang tua. Sebab kebanyakan user kitorang memang adalah orang tua. Siapa yang tak tahu lagi pasal company ni, boleh check it out HERE.

Orang ramai, hari panas. Ambil makanan, bawak naik atas pergi makan dalam office lagi best :pInila manager Korea aku tu. Tak nampak macam Korean sangat kan. HeheYasmin - Izza

Min ni ex-housemate aku. Fasih owh cakap Korea. Kagum.. Hihi. Bila lah ada masa aku nak belajar jugak ni :p



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...