Monday, February 28, 2011

BBQ di Sungai Congkak

Hai! Salam semua :)

Macam mana hujung minggu korang? Mine was soooooooooo hectic and busy. Oh, and was very fun too Menghabiskan hujung minggu bersama bakal-keluarga-mertua. Hihi. gedik sangat kan nak berbakal-bakal pulak. En tunang marah saya kejap-kejap panggil mama dan baba, kadang-kadang panggil makcik dan pakcik :p Saya confuse lah sayang ! Nanti takut orang kata belum ada apa-apa lagi dah nak panggil macam tu kan.Budak cinonet yang lama makin ngam dengan maklang dia :p Ehem, sayalah maklang dia. Maklang biroh! Hahaha. Bak kata Na :pMain air sampai menggeletar kesejukan.Sepatutnya perut berpesta dengan meriahnya semalam tapi entah kenapa lah saya makan tak banyak. Haih, rugi.. rugi. Nak kata malu, tak jugak :p Kenapa tah perut ni tak boleh nak sumbat banyak-banyak dah sekarang. Hahaha. Poyo gila statement rasa nak lempang diri sendiri pun ada.Terima kasih mama dan Along sebab membuatkan saya rasa selesa bersama :) Teringat pulak kenangan dengan emak ex-boyfriend saya dulu. Tak selesa langsung! Ada hikmah apa yang terjadi kan. Kalau dah namanya ex tu, tetap ex juga. Tak payahlah nak dikenang-kenang atau nak disibuk-sibuk lagi kehidupan mereka ataupun girlfriend/tunang/wife mereka. Boleh kata hampir semua orang ada ex boyfriend/girlfriend kan. Bukan kita sorang aje yang ada. Jadi, tak payahlah perangai tu macam beruk sangat.Terima kasih lelaki kesayangan (berbaju hitam :p) sebab menerima diri saya seadanya. Sentiasa bersabar walaupun kadang-kadang saya ni meroyan macam orang gila. Miahhaha. Nasib awaklah sayang dapat kekasih macam saya :p Gila-gila aku pun, ada orang nak layan. Kau ada? :p



10 comments:

nanonano said...

aku pun rajen melayan kegilaan mu kan? hehhehe
syokk wehh bbq,
tp xmkn byk pun nmpak bolat dctu,
haa sudahhh.. awat?
owhh tudung tu ke depan sgttt..
hahahah
mule ar debor deborr.. :p

pRincESs_N said...

seronok gila picnic rmai2....

atty's said...

beshnya bbq...terliur nengok keledek bakar tuh

nyna said...

haha.
kemain syok bbq ye.ngehngeh.
tang ex tu tak boleh bla.t ade pmpuan meroyan.ops :P

Erina Asmawani said...

bestkan kalau buat aktiviti sama2 ngan future in law. Rasa sangat2 besyukur & happy sebab diorang layan kita sebagai ahli keluarga jugak. Bukan macam orang luar ;)

chik star said...

statment ade maknaaa tuh
haha
:D

setap ah bbQ
nk beli tmpt pemangang tu
mhl x?

.:iEyaaYaya:. said...

sg congkak best kan! :)

sweethOneY said...

na - kih3.. mu rajin melayan aku meroyan ke bergosip :P

weh na! mu saje taw.. I baru nak feeling kurus2 skettttt :P

ayein - aah bestt.. idaklah ramai sangat. 3 keta yang tak penuh je. ehhehe

kakty - sedap woh kakty. tapi rugi aarr masa tu lupa bawak kelapa nak buat cicah :D

nina - hehe malu la kiteww pegi BBQ ngan keluarga mertua kiteww.. hahaha :P

erina - haah yunk. rasa dihargai dan diterima :) rasa lagi seronok nak masuk dalam family tu.

kak as - :D tempat pembakor tu tak sure la bape kak. dlm rm80++ kot. murah lg pun ada rasanya.. tp ringan lah. g la beli kak, leh ajak papa adif bbq kt blakang umah :D

yaya - haah, best! :D tp tekala lagi best kot, sbb ada air terjunn :D

Redbloodsnow said...

walaupun kadang-kadang saya ni meroyan macam orang gila <<-- wakakaka..tergelak lak aku bc part nih taw..haha. 2x5 arr kte yunk..kehkehkeh

weekend aku lak...stranded kat umah je :( ari ujan n kena lak weols ni x berketa. so melepak kat umah je la jwpnya :(

PutRee SeJiNjaNg said...

wah best nye piknik..lamer giler dah tilla tak g piknik bagai ni tau..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...