Monday, January 17, 2011

main air sampai kecut jari

selepas melalui satu hari sabtu yang penat, ingatkan dah malas nak keluar hari ahad tu. tapi mana boleh tahan seminggu takde tengok muka encik tunang kan :p

lagipun dah 2-3 hari lepas beliau dah cakap minggu ni mahu membawa saya bermain air. weeeeeeehuuuuuuu !!!

kami ke desa waterpark. tyg, tangan kamu nampak gagah semacam lah. ini kalau kena lempang, mau koma seminggu. hehe. jangan marah.. jangan marahhhh, nanti kena jual :prm 20/pax je desa waterpark ni. murah kan. permainan dia pun boleh tahan seronok. alaaaa, yang penting berseronok dengan yang tersayang, mana-mana pun mesti suka kan :p

tapi kalau pergi mana-mana waterpark pun, permainan yang aku akan cari adalah tube slides. hoih, ini sangat kegemaran ok. rela panjat berulang-ulang kali. hehe. sedaplah kali ni kan ada orang usung pelampung. agagaga.

lepas tu, bila time shock wave pulak.. beramai-ramai memenuhkan kolam ombak tu. punya lah payah nak naik pelampung 8 tu berdua. sampai akhirnya ada sekali masa en tunang cuba naik, pelampung terbalik dan aku telah tertelan klorin yang banyak sampai tekak rasa pahit. terus rasa potong, goodbye ombak. klorinmu menyakitkan tekakku. kuasa aku nak main lagi. haha.

tunang yang tersayang ni kan, ada bakat jadi pak lawak tahu tak. tinggal aku larat nak layan lawak dia atau tak je. haha.hye, saya orang 8 !!

mana taknya aku nak terguling-guling gelak masa tengah mengah memanjat tangga tiga tingkat untuk ke tube slides tu. hahahaha. sayang, sayanggg..

(excuse my cakar ayam lukisan tu. hehe)ni dia orang 8 yang bengang banyak kali snap gambar dia semua tak menjadi. hahaha. sorrylah syg oi, I takde photography skill ;p



10 comments:

chik star said...

oi oit,
ape ni gelakkn bakal suami.
tak baik .
:D

nanonano said...

syoknye wehhh..
klu mai sni meh turun gmbang waterpark plak ehhh..
syok2 :p

p R i n c E S s _ N said...

jeles2...mak buyong xley g waterpark...

nyna said...

HAHHA.
ang iim mmg boleh masuk raja lawak kan.
ade je bnde yg dia nk mlawak kan kan.haha
bagus abg ipar.

ah.aku nk pegi jugak waterpark.
ok luqmanhakim take note :P

Redbloodsnow said...

hehehe...bahagia jek kan bila org tsyg suka wat lawak :P dillah aku pun kkdg gtue taw...awsss..hikss

Erina Asmawani said...

hahaha..hai..saya orang kosong, sambil pegang pelampung bulat. Boleh?? haha..kelaka la iim ni

bestkan kalu ade orang suka ceriakan hati kita..heppy semedang ;)

sweethOneY said...

kak as - haha. tp sapa suh dia buat lawakkkkkk :P blum jd suami lg takpe. kih3

nano - gambang best ke weh? tp mencanak jauhnya weh. tp mmg nk sgt turun ktan sana nun. mu sponsor tpt tidur lah. hahahah

ayein - hehe. bape bulan je lg :D

nina - haha. mmg dia tu. kdg2 boleh mndatangkan marah. haha. mcm lah si luqmanhakim tu godek komen2 blog aku? KE MEMANG GODEK ? hahahahah

zie - hehe. bahagia tp aku ada masa malas nk layan. hahahaha

ena - hahahahhaa. tak terpikir pulak leh jd orang kosong pulak. ena tataw mcm nk pecah perut tahan gelak sbb tengah mengah panjat tangga. boleh pulak dia berhye2 sambil buat suara katun. hahaha

Zumie said...

haha..kat ne ni yang tepi jalan tu eh?
jom kite pg jom yang..

~dARlee zURiS~ said...

memanglah laki2 badan 'tough' cam laki kita tu kaki lawak ok ;P
bagus pe.penghibur keluarga.heheee

sweethOneY said...

zue - haah. tepi highway tu :P jommmmmmm! takyah bwk bodyguard ke yg? nnt kite kena kacau. ahakkkkss :P

akak zuris - hahaha. tough =)) aah, pak lawak. kdg mls nk layan. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...