Friday, September 17, 2010

raya part II

raya kedua berbaju kurung bunga-bunga merah campur-campur. matched dengan selendang lycra merah jugak. merah menyala macam hati kita. auw ~ *blushing. gedik kan ? haha.
dapat pun ambil gambar family :) cukup korum. oh ye ~ ada yang bertanya, adik beradik aku.. 5 perempuan, seorang saja lelaki :) sebab sorang lelaki lah manjeeee !! haha. kan arip kan ? dah la manja, gedik, suka menyakat orang pulak tu.style selendang raya 2010 ; terbelit style hehetayang muka puas-puas. nanti nak kena kuarantin. hehe !raya kedua ada tetamu istimewa nak datang rumah ♥ datang beraya je. jangan buat spekulasi. hehehe♥ ♥ ♥bakal menantu pilihan 2010 ;p

dan malam raya kedua tu, family kitorang gerak balik ke kampung emak pulak. di grik. jangan main-main, walaupun grik tu cuma sejam lebih aje perjalanan, pukul 2 pagi baru sampai di kampung. sebabnya sampai malam tak putus-putus orang datang beraya. ayah kata kalau tangguh balik kampung esoknya, tak tahu pukul berapa dapat sampai. seronok sampai kampung terus tidur kesejukan. hihi.


8 comments:

nyna said...

haha.
aku terus lapar balik bila tingat lauk haritu.nyum3 :D

Mr Noble said...

raya tema merah.. teko, penutup jug & air dlm jug pon merah :p

MieZa said...

ceeh.....sape datang tue =P

sweethOneY said...

nyna - haha. buruk lantak. tapi memang sedappppp gila pun lauk hari tuuuu.. nyum !!

mr noble - hahahaha. baru perasan bila ada orang yang tegur :P tp itu bukan air sirap ye. itu air rozelle. haha. nak jugak kan bagitahu :P

mieza - hehe. :P

nanonano said...

wah..
seri sudah terpancar pncar yuuu..
:p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh...style tudung ko mmg mengancam beb...tp aku x dapek laa...skg rs nk pkai tshirt gebeh gn cekak rmbut gn tocang tggi2...sorgaa...hahahaha...

Redbloodsnow said...

eee lawa lah ko berselendang gtu yanggg... camne ek nk ikat selendang gtue. aku nakkkkkkk neraiiii..hehehe

Nem0 o0h Nem0 said...

nk kena quarantin dah ke? woww tahniah babe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...