Monday, September 20, 2010

comelnya kamu !!

this adorable creature adalah cousin yang paling muda sekali :)
comel kan ? gebu kan ?? geram rasa nak gigit-gigit je pipi dia. hihi. comel betul laahhhhh budak kecik neh !!kaki comel tinonet je. kita kecil-kecil dulu macam neh lah kan. insaf kejap bila tengok baby neh, teringat emak ayah besarkan dari kecil tu sampai lah dah jadi besar gabak neh kan :) terima kasih emak ayah, sayang emak dan ayah tahu ! jari dan kuku yang cantik. kuku bentuk gelas. jari runcing :)

comelnya kamu damirah hana !! kite suke !!


9 comments:

Erina Asmawani said...

holololoh..nyomelnya! newborn ke ni yunk? gebu ya amat..gerammm!

jari rucing tu ikut kak sepupu dia sorg tu la ;)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

weeee...comelnyerr...pp die nk geget jekk rs...

nanonano said...

fuhh name,
xpe sabor2
2tahun lg kuorla izza junior plok..jeng3

jejakalkindi said...

salam..selamat hari raya..tahniah buat mak ayah baby comel tu..

hamzah ian said...

waaa. keciknye..

Mr Noble said...

haha! kiut! terigt kat anak aku time lahir dulu :)

NURUL said...

comelnyer . kaki n tgn tu buat kita yg tgk geram kan.

PinQib said...

kecik nyer dia


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kesyahduan dipagi rayer
Kontes hamzah-ian

Lelaki kurang otak
Lelaki hensem dan Pompuan Gem--

Redbloodsnow said...

eeeee comelnyer yanggg!!! geram aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...