Saturday, August 21, 2010

kad raya saya yang pertama ♥

dan mungkin juga satu-satunya kad raya yang diterima pada tahun ini T____T

hahahaha. kad ini ditemui terselit kat cermin depan kereta. hihi. tempat favourite kekasih menyorokkan barang-barang untuk aku. tapi tetaplah setiap kali jumpa pun surprised dan teruja

dan kad kali neh terasa istimewa lebih dari biasa sebab, bila bukak.. ada ring terjatuh kat riba aku neh. hihi
happy tengok jari sendiri pakai ring kekasih bagi :)

time kasih awak. untuk semuanya.

14 comments:

~dARlee zURiS~ said...

nak gak kad ngan cincin gak!
tp taknak selit kat cermin depan kete
selit kat tempat lain.boleh?
ngegee ;P

Mr Noble said...

nasib baik ring tu jatuh ke riba, kalu jatuh ke tengah jalan, tak dpt la pakai :p

nanonano said...

dah gaye cam kad kawen je rupenye,,
ade makne kah??
jeng jeng jenggggg :p

..DaK KeCiK.. said...

Sweet...

kamo sgt bertuah kerana selalu pat suprised dr si dia...;D

MieZa said...

wow..romantik nya =)

pwincess AJA said...

ololololoooo.so suwit la kak!
cepaaaat taweeeen!;ppp

sweethOneY said...

akak zuris - hehe. nak selit kat seluar ke kak? tetttt!! hahaha. hoih, puasa. lupa lak

mr noble - hehe. tu lah, tapi masa tu dalam kereta :P paling2 pun dia jatuh kt kaki. hehehehe

nano - hehe. kalau ada t aku kabo ke mu okek. dan sila jangan tak datang kenduri kawen aku..

linda - hehe.. time surprised tu rasa bertuah la. time gaduh... hahaha. tp jarang gaduh :) hehe.. lama tak nampak linda..

mieza - kdg2 je datang angin romantik dia :P

Rashid said...

wowwwww romantis amat.. berdiri roma.. ermmm..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

so sweet laa "awak" itu...

Zumie said...

alolo..sweetnye..hheee

Nem0 o0h Nem0 said...

kaler pink,cntik!!
mane ring tu? nk tgk jugak.. =)

PutRee SeJiNjaNg said...

so sweet yunk...romantik nya bf ko tu..=)

Redbloodsnow said...

WAHHHH CANTIKKK YANGGGG!!! BC POST ENTRY KO NIH KAN. BARU AKU TERPIKIR NK LAYANG KAD RAYA KAT DILLAH TAW. IF X BACE KOMPOM TERLUPE AKU NK LAYANG KAD RAYA WAT DIE....MIAHAHAHAHA

smiley said...

waaaa.....dah beli kad raye ek...huhu...sofia tak beli lagi...lupe mau beli kad....okie...arinih dah boleh mulakan operasi mencarik...

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...