Wednesday, June 23, 2010

This is a joke. No?


huwaaaa~ macam nak menangis berguling-guling je haku dibuatnya. long story short, 7 tahun dulu pernah dipanggil menyertai khidmat negara neh. tapi masa tu dah sambung belajar, so postponed. mana taw dia cari lagi sekarang. gulp~ gulp~ neh yang nak lukis orang lemas neh. hahaha.

ada sesiapa yang buat penangguhan dulu kena panggil balik tak? duh~ I have a commitment here ok. tension la gwe macam neh..

errghh.. takleh pikir dengan warassssss

12 comments:

nyna said...

aku mula mula nak kesian tapi bila awk cakap nak lukis org lemas aku macam nak gelak guling2.
ahahahahaha
cpt lukis!

AmY-AdLi said...

erk.. same dgn my bf.. =(
tibe2 kene panggil balik sabtu ni.. dulu dh buat sebulan.. then tangguh.. skg ni mesti kene buat 3 bulan balik kan.. isk sadis..

Erina Asmawani said...

aaaaaaa..tercengang jap :O
seriousss?? kena panggil balik? huu..xde pengalaman plkn nih yunk..
ishh..kalo ena jadik izza pun harap sangat menda ni april fool or slot wakenabeb je..huhu...try call plkn tu la yunk tanye cane..

Mr Noble said...

oo camtu ka style khidmat negara? dah lama postponed baru panggil balik??

pwincess AJA said...

perghhh.7years ago pnye cte pom PLKN xlupe.
masih simpan record tuh.
sabarrr jela kak.heee

PinQib said...

hu.. sabr la.. heha. nasib den x kena g..

btw: klik iklan cybershot

zatil iman said...

muahahahaha
are u kidding mee???
7 tahun kot
phew~
naseb baik i dah menjalani khidmat negara dgn tekunnye
gudluck!
muahahahahahahahaahahah

nanonano said...

hohoho..
rasekan..nak lari mane lg..
hihi xtadek la nk nolong..
so kene benti kerja la eh?
ke gane?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

omg!! ko pnh tgguh ke dlu..& nw die pggl balek..& by dis week kne lapor diri..ayoyoyo..bape lame beb..??

~dARlee zURiS~ said...

aku gelak guling guling.hahaaaaa ;P

dah tua2 pun kena ke?ish ishh...
haaa..pergi2 cepat

zati tarhizi said...

ahhahahahahahahahahaha. nak gelak panjang lagi ni. wooww g plkn.tapi best la kat kuala kangsar je. btw,gud luck 26jun nanti. tak lame da tu. hhe. turn zati akan dtg kot. so sila gelakkan sy ye nanti.

lily lotus said...

haiyooo..akak pun nak checklah..ekekeke..thought budak pas spm jer..yg dah siap habis U pun tak dilepaskan kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...