Sunday, April 4, 2010

nak naga jugak, boleh?

Fuh.. fuh.. (tiup habuk. hik)

makin malas pulak aku nak menulis, bukan takde cerita. bukan takde idea. bukan takde masa. tapi, err. malas bukak citer panjang panjang la. senang cerita. malas kot? hahaha.

hari tu kan, aku tengok cerita neh

oh yummy!!!

tapi, aku asyik terbayangkan cerita avatar lah. terbayang si toruk macto itu. ahahaha. masih terbayang lagi cerita avatar. cerita ini bestlah, boleh layan :D

cerita dia pasal.. eh! sapa yang nak pergi tengok, tapi tak dapat tengok lagi.. jangan baca. aku nak bagi sinopsis dia neh. dah warning siap siap taw. jangan cakap aku spoilt kan korang pulak ;p

cerita neh kan, pasal manusia yang gaduh dengan naga. sebab naga naga neh suka curik makanan kat perkampungan diorang. so, kiranya diorang semua neh memang anti la dengan naga neh, siap memang ada training centre untuk train budak budak kat situ untuk bunuh naga tu semua. tapi, ada sorang budak yang tak sependapat dengan orang orang Viking tuh. dan budak tu anak chief pulak.. itu yang buat konflik. so, apa jadi lepas tu.. korang kena tengok lah! malas lah nak taip sampai habis, tak suspen dah kan nanti.. sila sila tengok ye. sapa yang minat kartun tu mesti lagi suka layan :)iklan #1

aku dah tukar pencuci muka dengan toner brand lain. ada perubahan tak? hahaha. baru pakai 2-3 minggu dah sibuk nak tanya tanya kan. gambar tak edit, letak frame aje..

eh, sapa ada petua ataupun taw produk yang bagus untuk hilangkan scar dengan dengan eye bag? oh, dan juga nak kecilkan pores! dan juga nak reduce blackheads! siapa tahuuuuu?? (ha, amik kau, banyak betul masalah kulit muka aku T_T)

okay! aku taw salah satu cara nak reduce eye bag. dengan cara tidur awal kan?

goodnite :*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...