Friday, April 23, 2010

hari neh hari khamis. hari neh Cik Sweethoney puasa. puasa ganti tak habis-habis lagi weh.. tup tup esok tiba-tiba aje dah datang bulan puasa balik kan, menjawab la kelam kelibut nak ganti time tu. korang dah habis ganti?

bila gtaw kat mak yang hari neh puasa, ada ke mak ingatkan aku puasa nazar, kot la dapat apa-apa. hehe. apa-apa tu apa mak? ;p

minggu neh terasa lambatnya masa berjalan. adui~ semangat menghilang minggu neh :( tataw hilang p mana. ke aku yang dah bosan dengan keja neh :D tehehe. tapi nasib baik esok dah jumaat kan? sapa tak suka jumaat kan.. eh, bukan encik jumaat taw.. neh hari jumaat. ahahaha, tiba-tiba teringat lecturer kat UKM nama encik jumaat, dulu rajin pergi bilik dia duk nyembang..

hari neh duk sorang-sorang kat ofis. yang lain keluar buat site audit. boss pulak biasalah, kejap masuk kejap kang kuar balik. bosan, rasa sunyi je. hahaa.

ok, habis dah membebel hari neh. selamat bekerja di hari jumaat. tak sabar tunggu minggu depan, hujung bulannnnn.. weeee ;)

4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohoh..en jumaat..suke wat lawak & kutuk kmm...cet...katenyerr die da x sehat kn skg..

lily lotus said...

happy weekend :)

nyna said...

nnti kita puasa sama sama ye.
taknak duduk dekat sudut menangis.
huhu

Cik Buya said...

uwaa.. org tak abes ganti puasa lagi. mampuih t___T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...