Tuesday, January 12, 2010

Pesanan sebelum tidur. hihi

Lately neh, aku telah bertukar toink toink menjadi seorang yang jiwang arrr.. Mencik ah gini, but can't help it lah. Haha. Sekarang neh jiwa dipenuhi dengan bunga siap ada butterfly gitu. Haha. Over ;pNot much that I can give you darling, but I hope this little effort can put a smile on your face :)

Bluwek~ Jiwang karatzzzz.. ;p

Okay, cukup! Segmen jiwang tamat di sini.

Semalam kan aku penat gila ah rekod pukul 8.30 dah pengsan. Bangun nak lambat jugak tu, pukul 8 pagi. Hehehe. 12 jam tu tidur, rasa hari ni bertenaga je. Muahahaha. Biasanya pepetang tu aku dah mengantuk terkuap kuap, muka pun dah macam hape. Tapi tadi, wah.. toink toink bertukar menjadi pekerja berdedikasi gitu. Haha.

Aku baru tanam azam nak tidur pukul 8.30 jugak malam neh. Tapi tak jadi sebab ada dinner date. Hihi.

Okaylah, pesanan terakhir.. Sebelum tidur, jangan lupa gosok gigi, cuci muka.. Amik air semayang, dan kalau boleh maafkan kesalahan orang pada kita.. Aku pun tengah cuba la neh. Ingat senang ke woh nak lupakan salah orang pada kita. Salah kita pada orang memang la kejap je lupa. Hahaha.

Goodnite ^_^

10 comments:

pwincess AJA said...

so suwit~happy owes kak!;)))

:: p R i n c E s S _ N :: said...

adekah ape2 brite y wat ko munger2 ni.....ngeh2..

Erina Asmawani said...

hehe..jiwang ngan bf kite takpe yunk..dorg suke je..rasa dihargai ;)
pasni wat kek tuk dia lak..

~dARlee zURiS~ said...

berkarat2...
hahaaa...

PinQib said...

hehe..
part amek air semayang tu x wat
rini nk wat lee..
heheheh..
\

hai2 berbalas kek nampkk

Cik Rara said...

ya,tu pkare wjib buat sblom tdo.. :)

lily lotus said...

hahaha. betul tu. salah kita pada orang kejap jer leh lupa. suka statement tu

Redbloodsnow said...

hhahaha..sama lah kita adik bradik nih yang. aku pun dh tahap jiwang karatz gak nih weh. jiwang sampai

syazana zahidah said...

sweet je..happy everlasting :D

sweethOneY said...

aja - hee.. aja pun sama suwit jugeeee

ayein - mna ada apa2.. cuma kasih sayang bertambah mendalam. wahh gittew~~ hahaa

ena - dah pernah buat kek dah yunk :)

akak zuris - elehh.. tp tak main ar karat sesaje.. selalu tu ganas2 je.. :P mcm akak ngan shahril gak ar

qib - hehe.. dah alang2 basuh muka tu, mmg selalu kita amik semayang je terus..

cik rara - good2, keep it up :D

kak lily - hehe. betul tak apa sy ckp kak? betul kannnnn

zie - tu la yang, klo dah syg tu.. aisey, berbunga2 aje hati

syazana - thank you~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...