Sunday, January 10, 2010

Kerana dia yang aku sayang..

Esok 11 hb January. We have been together for a year darling!

Congratulations!!

Aku sayang dia sangat sebab dia selalu sabar melayan kehendak dan perangai aku yang macam budak budak ni. Entah bila nak berubah. Tiap kali buat salah, tiap kali kata nak berubah. Tapi esok lusa buat salah lagi. Haiyoh~ tapi beliau sangat sabar menegur suruh ubah perangai. I've changed a lot because of him. Changed to be a better person. Thanx sayang!

Sayang, tahniah sebab tahan dengan I setahun ini. Hihi. Harap dapat bertahan sehingga akhir hayat. Aminnnn..

Aip~ jangan tanya soalan cepumas "Bila nak kawen.."

It will be as soon as possible. Don't worry, once dah confirmed everything.. Aku letak kad kahwin aku kat sini. But for now, jangan tanya lagi ye. Hehe..

I love you so much.. and thanx for everything that you have done for me. I love you because of you.. Thanx God, I am very grateful You have given me this guy..

13 comments:

PinQib said...

huhu..
sweet nye..
tahniah la mmpu berkeklan smpai setahun.
bukan semua boleh bertahan lama ni.

harap berakhir smpai ke jenjang pelamin. AMIN

nyna said...

cewah.
tahniah2.
doakan iim tu abg ipar aku.
huhu.
pe lg.doakan lah si luqman tu adik ipar awak.
lalala.
*senyum gatal ;p

Redbloodsnow said...

Yahhh..dh a year ek korg. congrats. IIIMMMM adalh yg terbaik..hikhikhik...

:) cepat² ckit ikut jejak langkah along mung nih yang. tp x leh langkah bendul taw...hehehe :P

Erina Asmawani said...

Wah yunk.Congratz :)
Rase macam kejap je kan..
hope both of ya stick 2gether happily till end of life. Korg dua sgt sweet ok ;) cepat tawen cepat ;p

~dARlee zURiS~ said...

ehemmmm
;P

MiSZuE said...

setahun da ea..
moge sampai ke atas pelamin tau hahaa

zati tarhizi said...

nk tnye jugak.
bila nak kawen??

Nem0 o0h Nem0 said...

moga bhgia ke akhir hayat.. amin!

lily lotus said...

phewittt..cepat2 naik pelamin yer

:: p R i n c E s S _ N :: said...

kjap je da stawon ekk beb...congratz!!

sweethOneY said...

pinqib - hee.. tu la. dpt bertahan setahun ni pun syukurr.. kerana perangai saya ni adalah susah nak handle :D hehe. org2 terpilih je tahan

nyna - aminnn weh aminnnnnn.. hahaha.. okay2, (cepat2 amik telekung n sejadah sambil berdoa supaya luqman tu adik ipar aku)

hahaha

zie - hehe. dalam perancangan la ni yang :) hopefully semuanya berjalan lancar.. aminnn

ena - hee.. thanx ena.. syg ena taw! kita tengok siapa kawen dlu ek :P

akak zuris - apa ehem2 kak.. hahaha..

zue - aminnn yang

zaty - haha. esok jugak I kawen. sbb you yang tanya!

nemo - thanx babeee. luv u

akak lily - aminnnn.. mmg nak cepat2 pun ni :P

ayein - tu la. pejam celik jap je dh setahun.. hihi

pwincess AJA said...

congrats akak cym!udah setahun~
mg smpai jinjang pelamin and akhir hayat~
amin...
nak tawen jgn lupa jemput taw!;)))

nyna said...

hahaha.
baik gile awak.
smpai cm2 sekali reaksi awak.
hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...