Friday, January 29, 2010

happy birthday adik ku sayang!

30 jan 2010. genap budak kecik neh berusia 20 tahun. haha. weh, dah 20-an weh. welcome, welcome~ :P

happy birthday weh. nanti aku bagi mcd kat awk ye. haha. hari tu I nak blanje, jual mahal sangat. gedik an.

aku sayang awk la budak kecik walaupun awak tu mulut suka nak jahat je. haha. dah la ske garang, ske marah je. cis betul. pastu gedik pulak tu. lempang baru taw. tapi takpe, aku tetap sayang jugak. hahaha.

selamat hari kelahiran yang ke-20. aku sayang awk. hihi.

7 comments:

zati tarhizi said...

aku awak? hahhaha
hapy beday cik nyna!

nyna said...

haha.
mulut suka jahat?
cis!cis!dan cis!!!
siap ah awak balik nanti.
miahahaha.
nasib gambar comel.
huhuhu.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

epy bday..nyna ke tu?? muke cm adek ko y kecik tu jekk..

sweethOneY said...

zaty - haha. ko jgn nk memperkotak katikkan panggilan mesra kami ye. lempang kang. hahaha

nyna - taw takpe. hahaha. cili kang! hahaha. aku pilih gambar tercomel sempena awk dah berusia 20 tahun ni :)

ayein - aah. hehe. dorang tu mmg, muka photostat. sama la cam aku pun :P

MiSZuE said...

happy befday nyna...:)

nanonano said...

Hepi bday nyna!
Apsal gmbr sgt budak? Huhu

kain_sari said...

hepi besday..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...