Thursday, January 28, 2010

hati melompat-lompat

Saya sedang happy berbunga-bunga hati. hiks

first, malam neh dinner dengan kekasih hati kecintaan kesayangan saya.

second, berjaya makan cucuk-cucuk kat bandar tun hussein onn. zatil dear, teori you tak berapa mengena. diorang memang ada dekat situ hari-hari cuma hari tu takde sebab ada event. hati memang sangat gembira ;D thank you sayang. oh, btw. sangat lupa nak ambil gambar sebab hati melompat-lompat di dalam tadi. gila, benda kecik begini je dah buat aku happy hahaha. nama cucuk-cucuk tu, iman hot dip. err.. aku tak taw sama ada korang paham ke tak bila aku sebut cucuk-cucuk tu. tapi bendanya ialah macam steamboat ataupun satay celup. depan mcd tun hussein onn itu serious sedap. sila try.

third, hari neh telah menjadi seorang yang perajin. gegar dapur.hik hik.
kekasih hati sangat suka. ;D quote from facebook, i love to cook especially for the love one.. i love you sayang ;P bluweksss.

gdnite :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...